بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رحمتی:شخصاً دیگر به اصفهان می‌آیم/به خاطر شادی مردم ایران وقت کشی کردم!

دروازه بان اول تیم ملی حرف هایش را با یک هشدار در مورد بازی با ازبکستان شروع می کند و می گوید:«بازی سختی است.همه باید در این بازی همدل شویم.ما به حمایت هواداران نیاز داریم و به کمک آنها می توانیم نتیجه بگیریم.فکر می کنم نباید بی گدار به آب بزنیم.باید کمی احتیاط کنیم.به نظر من ازبکها خطرناک ترین تیم گروه هستند.»

از رحمتی در مورد انتقادی که به خاطر وقت کشی او در بازی با کره می شود سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد:«اول اینکه پای من 4 سانت پارگی دارد.من با همین پای مصدوم بازی کردم و همیشه سعی کرده ام که بهترین بازی هایمان را انجام بدهم.همه آنهایی که انتقاد می کنند باید کمی معرفت داشته باشند.با گفتن اینکه من وقت کشی کرده ام و خودم را روی زمین انداخته ام آمار و ارقام تلخ نمی شود.اما باز هم می گویم حتی اگر وقت کشی هم کرده باشم برای شاد کردن دل مردم بوده است.»
او در پایان گفت:«من در بازی با گهر به تیر دروازه خوردم و کمرم درد گرفت.باید پیراهنم را بالا می زدم و به همه نشان می دادم که مصدوم شده ام؟
سیدمهدی رحمتی دروازه بان تیم ملی فوتبال که دو فصل پیش در تیم سپاهان به میدان می رفت، پیش از ظهر دیروز در حاشیه حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در واکنش به دعوت خبرنگار ایمنا پیرامون حضورش در تیم سپاهان و شهر اصفهان گفت: من بعد از جدایی از سپاهان، وقتی به اصفهان بازگشتم با شعارهای هواداران سپاهان مواجه شدم و همین مسئله مرا بسیار ناراحت کرد. 
وی ادامه داد: مطمئن باشید دیگر نه با اصفهانی ها کاری دارم و نه اگر قرار به سفر شخصی باشد، به اصفهان می آیم. این تصمیم را گرفته ام و به پایبندم. نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۷ تا ۱۳ آبان ماه سال جاری در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا می‌توانند به بخش خبرگزاری‌ها راهرو ۱۴ مراجعه نمایند.

 سید جان؛بعضی حرف ها فقط باید گوش کرد و بعد به آرامی از کنارش گذشت!       سید عزیز عیدت مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 8 / 1391برچسب:فحاشی هواداران,تیم ملی,استقلال,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com